معاون مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دغدغههای کشاورزان و گلخانهداران این استان در خصوص صادرات، بستهبندی، بازاریابی در رویداد ملی «تا ثریا» دیده شده و بنا است، رفع شود.
به وضوح مشخص است که احمدی نژاد از شیوه تبلیغات یا بازاریابی معکوس برای جلب توجه بیشتر استفاده می کند. به نظر می رسد که وی به این جمع بندی رسیده است که در هر صورت باید در صدر اخبار حضور داشته باشد.
اغلب این دروغ بافی و مسمومسازی افکارعمومی در شامگاه و به طور شبیخون خبری انجام می پذیرد که امکان تکذیب آن کمتر وجود دارد و متاسفانه برخی از رسانه های داخلی در دام این خبرسازیها میافتند.